Zkušenosti z Hřenska jsme zařadili do standardního výcviku, říká pilot vrtulníku Mi-17

Fotogalerie ke zprávě

17.5.2024
Armáda začala nyní využívat i vrtulník Mi-17 s hasicím vakem BB6578 o objemu 3000 litrů

Detail galerie

17.5.2024
Hasicí vak BB6578 se připojuje k vrtulníku Mi-17 na hák zámku vnějšího podvěsu

Detail galerie

17.5.2024
Vojáci hasičské jednotky 24.zDL plní velkoobjemový bambivak pomocí proudnic z cisterny

Detail galerie

17.5.2024
Plnění proudnicemi z cisterny za asistence hasičů je jednou z variant plnění bambivaku

Detail galerie

17.5.2024
Takto vypadá plnění bambivaku z pohledu palubního technika vrtulníku Mi-17

Detail galerie

17.5.2024
Druhou variantou plnění bambivaku z velkokapacitního bazénu

Detail galerie

17.5.2024
Třetí varianta je plnění bambivaku přímo z vodní hladiny

Detail galerie

17.5.2024
Při plnění bambivaku u Mi-17 z bazénku je nutná dokonalá souhra palubního technika a řídícího pilota

Detail galerie

17.5.2024
Vypuštění vody z bambivaku ovládá palubní technik, který zároveň navádí pilota na místo určení

Detail galerie

17.5.2024
Pro úspěšné splnění úkolu je důležitá spolupráce pilota s palubním technikem

Detail galerie

17.5.2024
Palubní technik působí jako druhé oči pilota a naviguje pilota

Detail galerie

17.5.2024
Hasiči z kbelské základny při plnění bambivaku proudnicemi u vrtulníku W-3A Sokol

Detail galerie

17.5.2024
Pro pilota je plnění bambivaku z bazénku velmi obtížným manévrem

Detail galerie

17.5.2024
Vrtulník W-3A Sokol shazuje vodu z bambivaku

Detail galerie

17.5.2024
Pilot vrtulníku W-3A Sokol létá při tomto druhu výcviku velmi nízko

Detail galerie

17.5.2024
Palubní technik vrtulníku W-3A Sokol sedí celou dobu ve dveřích vrtulníku a naviguje pilota

Detail galerie

17.5.2024
Pro hašení požáru až dosud používala česká armáda pouze vrtulníky W-3A Sokol

Detail galerie

17.5.2024
Důležitou roli hraje i druhý pilot na palubě vrtulníků, který hlídá bezpečnost stroje ve vzduchu

Detail galerie